Hit týdne 19. 11. 2023

19. listopad 2023

Hit týdne, novinky a největší hity. November 2nd, Rodan, Vojtaano a další.

Další listopadová jednička pro November 2nd!

Band z Hranic na Moravě s názvem November 2nd se vrátil na první místo Hitu týdne. Singl All Comes Down z nedávno vydaného eponymního alba u vás opět bodoval.

Druhý je znovu Vojtěch Záveský aka Vojtaano, track V míru v souboji o jedničku tahal za kratší konec a naopak musel odrážet útok nejlepší novinky týdne, kterou je výtečná Dua Lipa s fantasticky dunivou písní Houdini. Beat pro ni vytvořil Kevin Parker ze skupiny Tame Impala.

Čtyřku obhájil zpěvák Rodan s novinkou Insomnia Junkie a i pětka je domácí – Sebastian se singlem Asi jsem blázen si polepšil o 6 míst a je poprvé v TOP5.

Novinky a nasazené

Další kolo hitparády přineslo čtyři novinky, No.8 jsou italští Maneskin s výtečnou rockovou baladou Valentine, No.11 je band Mirai s novinkou Dopis a No.12 je v Německu žijící a tvořící Ir Rea Garvey – Perfect In My Eyes.

Čtěte také

V nasazených je tentokrát jeden z největších talentů naší scény – Tereza Balonová s novinkou Lampiony, fantastický je i videoklip v režii umělé inteligence. Do patnáctky se pokusí vstoupit i slavní Jonas Brothers a Bailey Zimmerman, Martina Pártlová, Lost Frequencies, Sia nebo Eva Burešová.

Poslechněte si 47. vydání Hitu týdne roku 2023. O pořadí všech songů rozhodujete vy, svými hlasy. Hlasování běží jako vždy až do pátku do 12:00, do té doby můžete rozhodnout o těch nejlepších hitech na Rádiu Praha. Premiéra Hitu týdne je pak na programu vždy v neděli od 19:00, v repríze si pořad poslechnete v pondělí od 22:00 hodin nebo kdykoliv u nás na webu.

autor: Petr Jungmann
Spustit audio

Více z pořadu

E-shop Českého rozhlasu

Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?

Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka

jak_klara_obratila_na web.jpg

Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama

Koupit

Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.